Pechhulp zakelijk voor de bedrijfsauto
Bedrijfswagens en bestelauto’s zijn belangrijk als visitekaartje, maar ook als betrouwbaar middel om snel van A naar B te komen. Onderweg pech krijgen is altijd vervelend, maar zakelijk gezien kan het nog veel meer schade opleveren dan alleen tijdsverlies en ongemak. Zeker als je daardoor te laat op afspraak komt. Denk aan ontevreden klanten, zakenpartners en reputatieschade. Het is dus belangrijk om zo snel weer de weg op geholpen te worden als je pech hebt tijdens je werk.
Zakelijke pechhulp speciaal voor ZZP en MKB
De ANWB Wegenwacht heeft als enige pechhulp aanbieder een speciaal product dat afgestemd is op ondernemers en zakelijk gebruik van de auto. Met Wegenwacht voor de Zaak heb je een uitgebreid pakket voor je bedrijfsauto. De Wegenwacht Service is kenteken gebonden in tegenstelling tot een persoonsgebonden lidmaatschap voor particuliere aanbieders. Zo wordt uw bedrijfsauto in geval van pech geholpen, ongeacht wie er achter het stuur zit. Bij meerdere bedrijfsauto’s kunt u per kenteken uw pechhulp module kiezen.
Er is keuze uit verschillende pakketten, bijvoorbeeld met Europa dekking of juist zonder als uw bedrijf alleen in Nederland rijdt.
De voordelen van Wegenwacht voor de zaak
- Pechhulp bij zowel zakelijk én privégebruik
- Zakelijke pechhulp is kentekengebonden, ongeacht wie er achter het stuurt zit
- Inclusief hulp voor de deur of voor je bedrijf
- Inclusief pechhulp voor je aanhangwagen
- Na 1 jaar dagelijks opzegbaar
- Uit te breiden met ANWB Parkeren en ANWB Tanken
Allianz Global Assistance ook zakelijk voor bedrijfswagens
Bij Allianz Global Assistance is pechhulp altijd op kenteken, en dus wordt dit ook voor bedrijfswagens aangeboden. Maximale gewicht ballast van de auto is 3500 kg. Ook een aanhanger is meeverzekerd voor pechhulp zolang de aanhanger die aan de wagen gekoppeld is wettelijk is toegestaan.
Rene Klein Mentink zegt
Ik ben al 23 jaar lid van de ANWB voor pechhulp. Voorheen was je als persoon lid, zowel privé als zakelijk. Sinds het laatste jaar is dat veranderd kwamen wij achter via een vriend die niet geholpen werd omdat hij zakelijk pech kreeg en ook dacht dat hij zowel privé als zakelijk was verzekerd. Nadat verhaal hebben we geprobeerd om ANWB te bellen, maar omdat ze de informatie niet wisten zijn we door verbonden en stonden meer dan één uur in de wachtrij. Vandaag weer geprobeerd, weer hetzelfde, maar na 1,5 uur heb ik de telefoon op gehangen. Ik wil mijn ANWB verzekering veranderen van privé naar zakelijk, maar er staat geen optie daarvoor. Wel om 1 extra verzekering te nemen, maar niet om te veranderen. Raar dat de ANWB wel mijn verzekering zo kan wijzigen, zonder dat ik het wist (misschien informatie gemist?), maar dat ik dan geen keus heb, waar wij dan voor kiezen. Ik wil graag zakelijk zijn verzekerd en privé mag dan komen te vervallen. Ik nog geprobeerd om via de chat contact te krijgen, maar dan krijg je een automatisch digitaal antwoord terug en niet wat ik vroeg. Ik heb de factuur in december betaald omdat daar een tijdspad aan zat en nog niet kon bereiken. Ik dacht het nu op te lossen en te kunnen veranderen, maar ik zou niet weten hoe nu. Het gevoel dat niemand je wil helpen.
Graag een antwoord terug of een telefoontje.
Theodoor zegt
Wij (pechhulpvergelijk.nl) zijn niet van de Wegenwacht van de ANWB en kunnen u dus niet adviseren of in het systeem kijken/uw abonnement wijzigen.
Er is wel wat veranderd qua zakelijke pechhulp maar bij Wegenwacht voor ZZP zie ik staan dat het zowel voor zakelijke als privé ritten geldt.
Het lijkt mij er dus op dat dit niet veranderd is. Maar als u het wilt checken met de ANWB kunt u dat daar doen. Misschien kunt u inloggen bij de ANWB, en in de voorwaarden van uw abonnement kijken, als bellen of chatten niet lukt.
Maurice Robers zegt
hallo, ik heb bij jullie vorige week een lidmaatschap afgenomen. ik heb vermeldt dat ik een bedrijf ben maar heb toch het idee dat ik particulier ben ingeschreven.. mijn lidmaatschaps nummer is 303 207 337.
ik hoor graag van u.
Maurice Robers
Wood Creations
Theodoor zegt
Beste Maurice,
Bij wie heb een lidmaatschap afgesloten? Bij ons is dat niet mogelijk namelijk. Neem dus even contact op met diegene waarvan je gegevens hebt ontvangen indien je iets wilt wijzigen of weten.
Succes,
Theodoor